Saturday, December 4, 2010

Mayat hidup VS Bangkai hidup.


Nak uruskan diri malas. Nak mandi malas. Makan tak terjaga. Hidup taknak tahu pasal orang lain. Buat hal sendiri. Baju pakai sauk je apa yang ada sampai kadang-kadang baju sama pakai 7 hari berturut-turut. Selekeh bukan main.


Hidup macam hilang punca. Rasa putus asa. Hilang percaya. Ahh semua benda! Rasa sorang-sorang. Bukan orang pinggirkan dia, dia pinggirkan diri sendiri! Misai tak cukur (Errr?) bulu hidung terkeluar (Errr lagi) gigi tak gosok. Tahap kuning dah nak macam hijau dah. 



Ok itu adalah MAYAT HIDUP. HAHA.



Hidup taknak tolong orang lain. Pandai duduk saja. Tak reti nak senangkan orang, yang pandai susahkan orang je! Tak bercampur dengan orang lain tapi sangat menyusahkan orang lain. Tak terurus. Selekeh tak bertempat. Tak pandai buat apa, pandai duduk dan MEMBUSUK!



Ok itu adalah BANGKAI HIDUP.



# Hidup kalau tak boleh nak senangkan orang, jangan susahkan orang. Sekarang fikir, mana lebih elok (Walaupun dua-dua pun tak elok sebenarnya) jadi MAYAT HIDUP ke BANGKAI HIDUP? Tetttt!

8 comments:

AfiQ said...

errrr... 2-2 x cool kot.. =P

Asrol Mania said...

kalo Bangkai Mayat Hidup?
Wakaka


++++++++++++++++++++++++
=== Jemput Datang Blog ===
====== Asrol Mania ======
++++++++++++++++++++++++

HonEyBuNNy said...

jgn jd 2-2...hahhaha

Jey Yusuff said...

kalau bangkai mati mcm mner.

niesz said...

hehe..yg pasti nyer..jgn jd mcm 2 2 tu..

♥CIK SHA♥ said...

err..2-2 pilihan yg tak boleh dipilih langsung..

Paan Ovrtd said...

Bangkai Hidup? Busuknya jargon. :)

- zuriey - said...

dua2 xnak jadi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...