Sunday, December 5, 2010

Surat cinta zaman sekolah.


Ini kisah masa sekolah. Masa tingkatan berapa ntah. Tengah lepak-lepak dengan kawan perempuan aku. Tetiba diorang gelak-gelak. Aku dah pelik semacam je. Kenapa agaknya takde ribut, takde angin tetiba diorang gelak? (Kalau ribut & angin orang gelak ke?)



Makin aku tanya makin diorang gelak. Macam orang gila. Orang gila pun tak macam diorang punya gelak. Bukan main lagi.


Pastu aku dapat akal. Aku pun join diorang gelak sambil cakap "Oh benda tu ke? HAHAHAHA. Kelakar gak kan?" Pastu gelak sama-sama. Bila aku gelak sama-sama diorang pulak diam pelik. Tertanya-tanya kenapa aku gelak barangkali.

Lastly, sorang kawan aku tu tulis nota pada kertas. Pastu dia lipat cincai-cincai bagi kat aku. Dia cakap "Kau baca ni jauh-jauh jangan baca depan kitorang ok!"

Aku ambik kertas tu & terus lari jauh sikit. Dalam hati berbunga-bunga. Surat cinta barangkali? HAHA.

Dah agak jauh sikit tu, aku bukak kertas tu. Aku baca dalam kertas tu dia tulis...

"Zip seluar kau tak tutup! =)"

Ya. Siap dengan smiley tu sekali.

# Seharian gua jadi sorang yang pemalu waktu tu! Bukan apa, gua takut diorang nampak gua pakai seluar dalam ada gambar Doraemon je! :(

11 comments:

AfiQ said...

hahahahaha.. giler la ko topex!!

© bLurr said...

HAHAHAHAHA! *join budak budak pompuan tu*

anissyafinaz said...

hahahahaha... lawak la wei...

~~faizatul akma~~ said...

hahahahahahahahahaha..jugak..(gelak berguling smbil wat lempeng..hu3x..=P)

HonEyBuNNy said...

hhehhehehhe..lawak la...malo2...

wahida said...

bhahaha.hambik kau.hehehe

paan said...

memang xboleh blah. segan gila. kena plak kalo awek yg gelakkan ko tue cun - cun . :)

Entri terbaru->Siapakah Anak Bill Gates ?
Siapakah pemilik matahari ?

Puteri Iqa Izyan said...

hua hua hua hua hua..
siaaannnn :P

A.D.A.M. said...

xpe xpe. Doraemon comel. ahahaha.

Cik Miza said...

ha ha ha .. sempat kan...

Nur said...

hahaha...kesiannya...trus lari balik rumah la..hahaha..

sshnya nak cari tempat nak komen.huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...