Tuesday, September 29, 2009

Perasaan ini lagi


Perasaan ini selalu sangat datang dalam hidup aku ni. Tak semena-mena datang. Hey perasaan, aku tak panggil kau la. Kenapa datang menjengah tika waktu genting dan tak mengizinkan? Aku bukan saja tak hendak, malah tak hingin kenal dengan perasaan macam kau. Menyampah. Fullstop!



Ada kawan yang macam boleh tolong pun macam haram. Makin tambah sakit hati je nak kongsi apa-apa. Pun sama Menyampah! Fullstop lagi!

6 comments:

lokman@keme said...

topex..
semoga beroleh ketenangan..
aku doakan yg terbaik ntok ko.

doakan terbaik gak le ntok aku yeh kuang3

LeMaNtO said...

ko halau je perasaan ko tu pakai penyapu...

Melz said...

perasaan tuh datang sebab dia nak datang..so ko relax je ya :)

kuina said...

PERASAAN tu bukan PERASAN kan...

:: aMeR kRoX :: said...

asal azwan ali???kimek!!!

SuFy said...

selagi hidup, slagi tu berperasaan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...