Saturday, October 17, 2009

Ahmad Helmet dan Siti Tenggiling


Selamat pagi-pagi semua. Sihat tak hari ni? Harap sakit-sakit sihat-sihat saja hendaknya.


Hari ni hari Sabtu. Hooray takde kelas. Study pun malas. Apa nak jadi? Jadi lah apa nak jadi. Boleh?


Ok cerita kali ini mengisahkan kehidupan antara Ahmad Helmet dengan Siti Tenggiling. Amaran, cerita ini cerita sedih ok!


Nak dijadikan cerita. Ahmad Helmet dengan Siti Tenggiling ni dah lama dah couple.


Mereka ni ala-ala couple yang paling bahagia la konon. Menyampah aku tengok. Dah la yang sorang tuh hitam, yang sorang lagi pulak merah-merah. Haish elok sangatlah tu hitam lawan merah. Padan sangat!


So nak ditambah ceritanya - Semalam mereka kuar dating kat Cheras. 


Nak dipendekkan cerita lagi - Ahmad Helmet tuh kena culik masa diorang dating kat Cheras semalam.


Terus tamatkan cerita - Siti Tenggiling balik UKM sorang-sorang. 


Akhir kata - Siti Tenggiling tengah single sekarang. So kalau ada mana-mana Helmet jantan yang nak ngorat dia aku tak kisah, silakanlah ye.


Sekian menamatkan cerita sedih yang bertajuk Siti Tenggiling dan Ahmad Helmet.


Siti Tenggiling pesan, kalau jumpa manusia yang tengah menodai Ahmad Helmet, sila bagi pelempang guna tangan kanan sambil sepak guna kaki kiri serentak.

8 comments:

MuniMuni said...

haha..ko bg je LABU kat siti tu

violetless said...

sapela tu kan siti tenggiling tu kan??

aleena said...

ganas tol siti tenggiling tue..

atEe said...

aku jumpe ahmad helmet kelabu kat bilik aku ni ha..

miss izan said...

tembikai kan ade???

comel ohhh kalau ko pakai topex ;P

fatin sulaiman said...

scary....

alvin takda rumah harga 8juta story.... said...

aku john helmet..

et said...

erm..sadis la jugak..channel rosak ke? crite lompat2 je ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...