Saturday, November 7, 2009

Pelupa dah stess.



Tu lah lu. Wa dah cakap awal-awal lu taknak percaya sekarang lu tanggung sendiri.

 
Adoi marahnye muke dia.




Siot lu beb nak marah aku kenapa? Aku bukan tak percaya. Cuma malas. Paham tak? Haish lu bikin wa makan dalam la beb! (Ok lupekan yang ni takde kaitan)



Haha kerja dah melambak dah. Serius aku lupa dow. Sambil-sambil exam ni kan. Kepala hotak ni konon nak tumpu study. Study la sangat kan. Makin rancak update blog ada la. Haha. 


Haaa sebab ko terlebih tumpu sangat konon ko study sekarang ko tanggung pulak kerja ko yang tertangguh. Seronok tak? Takkkkkkkkkkkkkk!

 DOWN!!
 Sape sudi tolong aku??!!



Alahai boleh ke ko tolong?

Nota Pelupa : Kalkulus tak usik lagi.


11 comments:

maya.sumaiyah said...

haiyooo..
matila aku x study klkls lg...
adei

Privacy_Resident said...

ko dah gempak takpe.

maya.sumaiyah said...

perghh..
perli aku..pukol ko..

dak baik said...

gud luck tuk klkls anda....

miss izan said...

saya2...
nak tolong...
tlg gelak...
muahaha

sebab aku pong sama.
makin nak exam makin galak hupdate.

miss izan said...

eh2,telupa *sama cam tajuk entry ko*

goodluck topex! ;)

nuRuLain_zAiNi said...

huhu..calculus is the best!!

[a.m.o.i] ™ said...

masuk2 dah gbr mcm tu.haha. uols jgn la stress2. jaga kandungan tu uols.hehe.

fai('',) said...

DAH2....P STDY...CALCULUS..HAIYOOO

opahcute('',) said...
This comment has been removed by the author.
opahcute('',) said...

ⓚⓞ ⓓⓐⓗ ⓣⓐⓗⓤ ⓚⓔ ⓜⓐⓒⓐⓜ ⓜⓐⓝⓐ ⓝⓐⓚ ⓖⓤⓝⓔ ⓕⓞⓝⓣ ⓑⓤⓛⓐⓣ② ⓝⓘ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...