Friday, December 18, 2009

Jangan cakap saja. Kitar semula.


Maaf ye kawan. Aku bukan bersenang masa korang bersusah. Aku bukan bersuka ria masa korang berpayah. Cuma aku ada juga komitmen yang aku rasa penting. Serius kawan. Memang penting.

Jangan la kau umpat aku di belakang. Aku menyampah. Jangan kau buruk-burukkan aku di belakang. Aku menyampah. Jangan kau fikir kau seorang yang telus tulus wtv wtv padahal kau cakap pun bukan depan aku.

Aku memilih ini. Kalau rasa aku salah. Cakap. Maki. Depan aku. Bukan belakang aku. Jangan mesej aku konon caring maring segala padahal nak bersinis-sinis dengan aku. Tak kelakar.

Kalau rasa aku lagi banyak memilih bersuka ria dengan korang. Sedangkan masa korang susah aku takde ke ape ke. Cakap kat aku. Bukan kat orang lain. BUKAN. TOLONG. Terima kasih. ;)


5 comments:

maya said...

hoho..
lek2 dah..hoho

++ikhwan zayana++ said...

sama2,,,

itik~ said...

wai???

miss izan said...

sapa buli topex sila angkat tangan!
meh nak sekeh sikit pala tu.
hamboih! biasa ni...

Rara said...

macam marah..rilex ya..bsela tuhh..mcm2 mnusia ad kt dnia nihh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...