Friday, July 30, 2010

Kau pergi ketika sayangku berputik ;(


Kenapa pergi awal sangat?? Gua dah mula nak sayang lu sangat-sangat tau! Sangat-sangat! Dalam hati gua ada taman tau. Bunga kat taman gua baru mula nak berputik bila gua kenal lu! Tau? Lu tau tak???

 Sinjuk...

 Sinjuk & Moist..


video

Abaikan "Nak apa ni.. Nak apa.." dalam video ni! Heh~


Nota Guinea Pig : Gua rindu lu jerit-jerit macam ni mintak makanan!!!!! ;(

6 comments:

maya said...

benda y da xde jgn dikenang. hoho.
blikan aku sekor GP eh.
aku nak jugak. :P

Privacy_Resident said...

maya, aku nak pergi beli jap lagi. harap2 ada yang comey2.. hoho

maya said...

hoho. kalo xde beli je kucing.
pastu bg kat aku. hehe

Privacy_Resident said...

taknaklah kucing berak busuk. GP berak tak busuk. nak bela ko dalam sangkar ni kang, ko berak LAGILAH busuk. wahaha

maya said...

hahaha.. bongek ko.
siot2. tahi ko LAGILAH2 la busuk.

Mitsuo desu.. said...

topex pembunuh, tiiidakk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...