Thursday, October 21, 2010

Islamic Fashion 'terbaik' abad ini!


Astaghfirullah. Mengucap panjang sambil mata terkebil-kebil tengok. Kenapa jadi macam ni?


Ini style apa?
 
Tengoklah segala benda dengan lebih lanjut DISINI...


2 comments:

dotblogspotdotkom said...

kalau la firaun dan abu jahal tu hidup... dan tengok apa yg dilakukan oleh rosmoh nih.. mesti mereka berdua akan tepuk dahi... sebab mereka berdua bunuh orang kerana kejahilan...

tak kan le rosmoh nih jahil macam mereka juga kot.....

nadey said...

seyes doh .....nape la die brani buat mende yg terang2 jalhilillah ni.....mcm org xde agama....gile lah die ni!!!!!!!!!! arap org kuat agama...mufti2....ambek tindakan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...