Wednesday, October 27, 2010

Jam pukul 10.10


Mungkin ada yang belum perasan. Jam yang baru kat kedai akan menunjukkan pukul 10.10 dimana jarum pendek (jarum jam) pada angka 10. Jarum panjang (jarum minit) pada angka 2.

Sebabnya mengapa eh? Puas aku google. Jawapan yang aku jumpa adalah:

Jam memang disetkan oleh kilang pada pukul 10.10 sewaktu dikeluarkan dan keadaannya macam tu adalah bagi tampak menarik macam senyum (Smiley). 


See?

Ok sekarang tengok jam korang. Pukul 10.10 tak? Aku setkan entri ni keluar pukul 10.10 pagi ikut laptop aku. Heh.

Nota jam : Interview sat lagi pukul 2. Wuwu. Cuak.

4 comments:

izansalleh® said...

nice one!

good luck topek ;)

y@n@ M!B said...

ek? aku x pernah prasan psl ni..wokeh nnt gi kedai jam kena usha jarum jam..huhuhu~

et said...

gud luk.^^

bksempoi said...

bukan itu sj, sbenarnya xmo kasi jarum tu lindung brand..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...