Thursday, October 28, 2010

Muka tempek fair & lovely.. Bla bla bla..


"Dia ingat aku nak sangat kat dia tu? Muka tempek-tempek bedak, tempek-tempek fair & lovely pastu datang sini beli barang. Nak ngorat aku. Dah lama dah aku perasan dia asyik pandang-pandang aku je. Pastu buat muka ensem! Padahal tak hensem pun. Sorrylah ingat aku nak ke kat dia? Aku sanggup tak kahwinlah daripada ambik dia tuu! Rambut kerinting. Muka jerawat penuh! Hitam tapi tempek fair & lovely! Puiii!"

Marah benar akak kat 99 Speed Mart tadi. Ada Bro Indon nak ngorat dia la. HAHA.

Haa! Kan dah ensem muka kau lepas aku tempek fair & lovely!

Nota fair & lovely : Muka akak tu pulak camne? Erkk! No komen.


2 comments:

♥CIK SHA♥ said...

mesti akak tu 'cun melecun' tip top gile kan??hahahaha..

tak agak2 nak ngamuk indon ngorat pon..nak cari publisiti la tu..nak kepoh kata die laku..kah kah kah..

*jahat gile mulut aku..huuu..sori akak..-_-"

nadey said...

bab jodoh jgn bongkak!!!!!!! jgn nk hine2 org tu kang betol2 jodoh die kang wat majlis kt speed mart t!!!!! ahahahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...