Sunday, November 14, 2010

Mana update?


Tengah sibuk dan busy sekarang. Macam sama je pulak rasanya. HAHA.


So blog agak terbiar tidak ber-update tak diendahkan serta dianaktirikan. Haa ambik kau. 



Sibuk dengan kemas bilik, pasal lesen, pasal latihan industri, tesis, assignment (Ni yang aku bengang ni dah habis exam assignment ada lagi?), etc. Haish!



Esok nak pergi tempat latihan industri aku tu, nak mintak masuk lambat sikit. Harap-harap boleh saja. Doakan aku yaw!



Nanti aku merepek kat sini eh. Adios!



Nota update: Balik raya ke tak eh? Dilema aku! Haish!!

3 comments:

bedah said...

balik lah berhari raya bersama family tersayang. nanti boleh mintak adiah bufday!
wehh aku nak jd org first wish bufday kat kau lahh.
'selamat hari lahir ye en.taufik'
semoga terus gemok dan bergaya ye. ;p

Taufik Jusoh said...

hahaha. aku rasa cam nak balik tapi ada banyak hal la pulak. haiyo.

hahaha thanks lah wei! awal gila.

& apsal wish kau tu macam nak mintak terajang?

Tag aku sila buat! tengok entri lepas!

the juliet said...

Tapayah balik raya. Celebrate je birthday kat situuu dengan lembuu lembu yang adaa. :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...