Saturday, May 21, 2011

Save as draft!


Taip panjang² tajuk pelik² cari isi itu ini kat google kat mana. Curi gambar situ sini masukkan. Rujuk artikel itu artikel ini. Ayat susun kasi baik punya. Habiskan masa lama gila nak siapkan. Tengah sibuk kerja, idea datang mencurah-curah. Tengah berak, idea datang siap simpan isi/point dalam telefon.

Last² "SAVE AS DRAFT". Duhh!.. -_-"

Apa yang tak kena dengan aku ni? Aku sorang ke ada masalah ni bila update blog? Ke orang lain pun sama? Banyak dow entri dalam draft aku! HAHA. Ada yang panjang gila aku taip tapi tak jadi nak publish! Ada yang aku taip tajuk je, ada yang aku siap edit² gambar bagai tapi tetap tak jadi nak publish! Apa masalah ni?!

Kalau kira, aku rasa aku memang dah habis banyak masa nak buat entri² yang ada dalam draft tu. Ish! Nanti kalau ada masa aku nak kena edit balik kot lepas tu baru publishkan. Rugi dow masa karang entri bukan main tapi tak publish kan? Sengal.

**Ish tak tergugat aih! Diorang otai kot? Kami bukan nak lawan pun. Kami picisan je. :-P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...